O companie petroliera a realizat un raport privind viitorul motoarelor cu ardere internă, iar concluziile dau dureri de cap ecologistilor si optimistilor care doresc autoturisme nepoluante. Astfel, specialistii ne avertizeaza ca benzina  si motorina vor continua sa ramana inca mult timp de baza in alimentarea masinilor. Conform estimarilor lor, cererea de petrol va continua sa creasca pana in jurul anului 2035, apoi cererea va inregistra un declin. Se pare ca benzinariile nu vor disparea din peisaj pana in 2070, spre deosebire de multi dintre noi… Autoturisme nepoluante? Prea putine pana la finalul acestui deceniu, deci trebuie sa ne obisnuim cu poluarea! Conform specialiştilor, în 2020 cota de piata a hibridelor va fi de aproximativ 8%, in timp ce masinile electrice vor ajunge la maxim 2% . Masinile cu hidrogen vor fi aproape inexistente pana la finalul deceniului, doar dupa 2020 putem vorbi de o evolutie extrem de lenta a acestui domeniu. Se estimeaza ca pana in anul 2020, producţia de 100 de milioane de maşini anual va fi depasita iar un aspect ingrijorator este fapul ca 90% dintre acestea vor continua sa consume combustibili fosili. Cu toate eforturule marilor producatori in directia eficientizarii motoarelor cu ardere interna, pericolele datorate poluarii devin din ce in ce mai amenintatoare pe termen mediu si lung. In prezent, exista 2 factori care incurajeaza consumul de combustibili fosili: marii constructori si companiile din domeniul auto care castiga bine acum si pe de alta parte, oamenii de rand care sunt prea putin dispusi sa plateasca pentru tehnologii non-poluante. In acest context, o solutie viabila este echiparea autoturismelor cu instalatii gpl care reduc semnificativ emisiile poluante. Instalatiile GPL secventiale importate si comercializate de catre Supergaz au cele mai performante componente, iar prin conversia la GPL  impuscati mai multi iepuri dintr-un foc: costurile cu combustibilul vor scadea la jumatate, veti beneficia de autonomie extinsa si protejati mediul inconjurator. GPL-ul este un carburant mai curat decat benzina, care nu lasa depuneri de calamina in motor, are o ardere completa ce prelungeste viata bujiilor si nu murdareste uleiul, datorita faptului ca particulele de gaz nu se amesteca cu uleiul. Astfel, tot mai multi posesorii de autoturisme pe benzina aleg sa-si echipeze masinile cu instalatii gpl, indiferent ca vorbim despre instalatie gpl pe Dacia Logan sau instalatie gpl pe Porsche Cayenne.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This field is required.

This field is required.

× Suntem online!