Rezervorul – este cea mai mare si mai grea componenta a instalatiei si este montat in spatele autoturismului, fixat de structura acestuia. Se poate opta pentru doua tipuri de rezervoare: cilindrice si toroidale. Rezervoarele cilindrice se monteaza in portbagaj iar cele toroidale iau locul rotii de rezerva a autoturismului. Temperatura normala de lucru a rezervorului este de la -20 grade la +50 grade.

Electrovalva – este un dispozitiv care izoleaza gazul din conducta de alimentare ce vine de la rezervor spre motor si indeplineste o functie importanta de siguranta, izoland gazul in caz de accident chiar daca motorul este pornit.

Multivalva – este amplasata pe rezervor si controleaza mai multe functii: incarcarea pana la 80% a rezervorului, nivelul, rezerva de gaz, supapa de siguranta, supapa de debit in exces, supapa anti-incediu, supapa de supra-presiune si robinet manual.

Reductorul – este un dispozitiv important, amplasat in compartimentul motorului, care permite alimentarea cu gaz.

Rampa si injectoarele – rampa este elementul pe care sunt montate injectoarele de gaz si care distribuie uniform carburantul gazos la toate injectoarele. Injectoarele sunt instrumente electromecanice care controleaza alimentarea cu gaz si distribuirea lui catre galeria de admisie.

Filtrul GPL in stare gazoasa – are sarcina importanta de a filtra impuritatile din gaz si de a nu le permite sa patrunda in injectoare.

ECU – este “creierul” instalatiei si are rolul de a indeplini diferite sarcini, in functie de tipul instalatiei.

Comutatorul – este un buton care permite selectarea modurilor de funcționare, folosit pentru comutarea intre gaz si benzina.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This field is required.

This field is required.

× Suntem online!