Motorul inca utilizeaza benzina
Dupa conversia la GPL, de obicei motoarele inca ruleaza pe benzina atunci când acestea sunt reci si trecerea pe GPL se face când acestea sunt calde (la aproximativ 35-40° C). Acesta este motivul pentru care masina va rula pe benzina un timp mai lung in conditii reci. inca un lucru care ar trebui luat in considerare daca aveti o multime de trasee scurte de parcurs, motorul nu are suficient timp sa se incalzeasca.

Consum GPL – Cresterea consumului
GPL-ul are o cifra octanica de 89-94 si benzina 95-100 si o valoare calorica mai mare (46,1 MJ / kg) decat benzina (43,5 MJ / kg), are o densitate de energie mai mica, din cauza densitatii inferioare a lichidului de aproximativ 523 Kg/m3, fata de benzina care are o densitate de 720-775 Kg/m3.

Acesta este motivul pentru care consumul de GPL este intotdeauna mai mare in comparatie cu benzina. in medie, exista o crestere de 20% a consumului, dar aceasta depinde foarte mult de diversi factori, astfel incat poate fi mai mic sau mai mare.

Revizii periodice ale sistemelor GPL auto
Sistemele GPL au intervale de service, la aproximativ 20.000 km sau 1 an. De obicei, mecanicii verifica pentru orice scurgeri, schimba filtrele de GPL si efectueaza o diagnosticare pe calculator. Deoarece costurile pot atinge 90-200 lei, unii oameni nu doresc sa repare sistemul pâna când este prea târziu.

Lubrifiere suplimentara pentru GPL
Anumite motoare necesita lubrifiere suplimentara de supape pentru a preveni arderea supapelor, pierderea de compresie sau defectarea motorului datorate puterii calorice mai mari a GPL-ului (GPL are o valoare calorica de 46,1 MJ / kg pe când benzina are 43,5 MJ / kg, cu aproximativ 6% mai mare). Adauga in jurul a unui litru de lubrifiant pentru fiecare 8000 km la cheltuieli.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This field is required.

This field is required.

× Suntem online!