In timpul iernii trebuie sa luati in considerare consumul marit de benzina, deoarece motorului ii ia mai mult timp pentru a ajunge la temperatura optima de trecere pe GPL.
Temperaturile joase afecteaza si instalatiile GPL. Reziduurile din gazul care circula prin instalatie la temperaturi joase se acumuleaza pe diferite componente. Cea mai mare problema este atunci cand se acumuleaza in rampa de injectoare sau reductor. Mizeria adera la toate componentele cu care gazul intra in contact. Poate cauza cresterea frictiunii membranelor in vaporizator si injectoare (limitarea miscarii pistonaselor) cauzand avarii. Va recomandam sa efectuati revizia instalatiei GPL periodic sau la maxim 15.000 km pentru a mentine functionalitatea si siguranta in exploatare a instalatiei GPL.
Conditiile nefavorabile pe timp de iarna duc la acumularea de probleme. Reducerea voltajului bateriei ce cauzeaza probleme la pornire, apa in combustibil, ulei ingrosat in motor si cutia de viteze, probleme cu aprinderea cauzate de umiditate, pot chiar impiedica pornirea motorului. Asadar este mai bine sa fim cu un pas inaintea iernii si sa prevenim, avand grija de masina noastra in mod corespunzator.