Electrovalva GPL este plasata pe conducta de GPL intre rezervor si reductor, in compartimentul motor si intrerupe debitul de gaz in timpul functionarii cu benzina sau cand motorul este oprit. Tensiunea de alimentare este identica cu cea folosita de intreaga instalatie electrica a automobilului.

electrovalva
Electrovalva GPL

Corpul electrovalvei este proiectat sa reziste la o presiune de 45 bar. Electrovalva este constituita dintr-un corp care contine un filtru de impuritati si care are practicate doua orificii, intrare si iesire. La partea superioara are montata o bobina electromagnetica. Aceasta are pozitia normal inchisa si permite trecerea lichidului numai cand bobina primeste tensiune si atrage miezul magnetic care este corp comun cu obturatorul, permitand in acest fel curgerea GPL de la rezervor catre reductorul-vaporizator

Electrovalva de benzina

Este plasata pe conducta de benzina intre pompa de benzina si carburator si intrerupe debitul de benzina in timpul functionarii cu GPL.

Este destinata echiparii numai a autovehiculelor care au pompa de benzina mecanica cu membrana. Modul de constructie si functionare este asemanator electrovalvei GPL, cu singura deosebire ca este normal deschisa. In momentul in care bobina primeste tensiune, miezul magnetic impinge obturatorul care blocheaza debitul de benzina spre carburator, in momentul in care se doreste functionarea cu GPL.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This field is required.

This field is required.

× Suntem online!