Contrar a ceea ce se crede, instalatia de alimentare cu GPL este mult mai sigura decat cea pe benzina, deoarece componentele sunt supuse unor severe verificari fiind omologate international. Butelia instalatiei este ferm fixata de caroserie cu bride metalice, aceasta nu se schimba ca la aragaz, ci se umple cu dispozitivul de alimentare cu GPL la statiile care dispun de skid-uri GPL.

Rezervorul este realizat din material de 3,5 mm grosime, special tratat chimic pentru a evita fisurile in caz de accident, este dotat cu un grup de supape care impiedica umplerea cu mai mult de 80% din capacitate, permitand astfel gazului o expandare in caz de temperaturi inalte. Rezervoarele sunt echipate cu multivalve prevazute cu supape de suprapresiune care deschide la presiuni mai mari de 25 atm. Conducand gazul prin tubulatura de aerisire afara din portbagaj spre exteriorul autoturismului. Presiunea de lucru este de 2 – 8 atm. (iarna-vara).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This field is required.

This field is required.

× Suntem online!