GPL in faza lichida iese din rezervor prin multivalva si este condus spre motor prin intermediul unei conducte. Conducta traverseaza o electrovalva GPL care permite curgerea acestuia numai cand motorul este pornit si comutatorul din bordul masinii este trecut pe GPL.

In compartimentul motorului este amplasat reductorul-vaporizator, unde GPL intra si suporta o scadere de presiune, simultan cu trecerea in faza gazoasa. De la reductor, gazul ajunge apoi in mixerul aer/combustibil. Acesta elibereaza un debit de gaz corespunzator cu solicitarea motorului, pentru a asigura carburatia optima in functie de stilul de conducere, consum si emisia de noxe.

Pe durata functionarii cu GPL, electrovalva de benzina intrerupe alimentarea cu benzina a motorului, in timp ce in cazul functionarii cu benzina, alimentarea cu GPL a motorului este intrerupta de catre electrovalva GPL. Instalatiile GPL secventiale folosesc benzina la pornire si comuta automat pe GPL cand temperatura optima a fost atinsa.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This field is required.

This field is required.

× Suntem online!
Importator instalatii GPL AUTO marca PRINS, ZENIT
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.