GPL in faza lichida iese din rezervor prin multivalva si este condus spre motor prin intermediul unei conducte. Conducta traverseaza o electrovalva GPL care permite curgerea acestuia numai cand motorul este pornit si comutatorul din bordul masinii este trecut pe GPL.

In compartimentul motorului este amplasat reductorul-vaporizator, unde GPL intra si suporta o scadere de presiune, simultan cu trecerea in faza gazoasa. De la reductor, gazul ajunge apoi in mixerul aer/combustibil. Acesta elibereaza un debit de gaz corespunzator cu solicitarea motorului, pentru a asigura carburatia optima in functie de stilul de conducere, consum si emisia de noxe.

Pe durata functionarii cu GPL, electrovalva de benzina intrerupe alimentarea cu benzina a motorului, in timp ce in cazul functionarii cu benzina, alimentarea cu GPL a motorului este intrerupta de catre electrovalva GPL. Instalatiile GPL secventiale folosesc benzina la pornire si comuta automat pe GPL cand temperatura optima a fost atinsa.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This field is required.

This field is required.

× Suntem online!