Nivelul de benzina din rezervor ar trebui sa permita lubrifierea si racirea pompei de benzina. Este foarte important deoarece la instalatiile gpl moderne, pornirea motorului se face pe benzina, comutand apoi automat pe gaz.

Un nivel scazut de benzina in rezervor poate duce la condensarea apei pe peretii interiori ai rezervorului. Apa ce se scurge in benzina poate cauza dificultati in pornirea motorului si mers neregulat. De obicei acest fenomen se manifesta la masini cu instalatii mai vechi de gaz (carburatie, injectie monopunct) acolo unde pornirea pe benzina este optionala. Utilizatorii foarte economi, ce limiteaza timpul in care motorul functioneaza cu benzina sau care pornesc motorul direct pe gaz pot fi expusi la niste riscuri ce deriva din acest comportament. Generatiile mai noi de instalatii GPL forteaza utilizatorii sa porneasca motorele pe benzina, eliminand astfel problemele mai sus mentionate.

Dintre toate componentele instalatiei GPL, injectoarele sunt cele mai sensibile la impuritati. Schimbare regulata a filtrelor (atat cel in faza lichida cat si cel in faza gazoasa) va proteja rampa de injectoare.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This field is required.

This field is required.

× Suntem online!